تاکسی کوروش

logo-04

09122300390

آشنایی با خدمات تاکسی فرودگاه

در این مقاله سعی داریم تا مبحث آشنایی با خدمات تاکسی فرودگاه را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. یکی از خدمات مهم و ویژه ای که هر فرودگاه از آن برخوردار است، تاکسی فرودگاه می باشد. اهمیت این مورد، زمانی مشخص می شود که تمامی مسافران پس از نشست پرواز خود و در حالی که خسته به نظر می رسند، تمایل دارند تا سریعا از فرودگاه به مقصد مورد نظر بروند. البته صرفا رفتن به مقصد اهمیت ندارد، بلکه امنیت سفر تا مقصد مورد نظر نیز بسیار مهم می باشد. تاکسی فرودگاه ایمن ترین و در دسترس ترین وسیله نقلیه موجود در درب فرودگاه می باشد. البته هر کشور و هر فرودگاهی تاکسی مخصوص به خود را داشته که از روی برند آن اتومبیل قابل تشخیص می باشد. به عنوان مثال در کشورمان ایران، تاکسی های فرودگاه بیشتر خودروهای تویوتا کمری، راوفور و پریوس می باشند. در این مطلب سعی داریم تا شما را با خدمات تاکسی فرودگاه آشنا سازیم، پس تا پایان این مطلب در کنار ما باشید.

 
آشنایی با خدمات تاکسی فرودگاه

بررسی خدمات تاکسی فرودگاه و انواع آن

در این قسمت سعی داریم تا به بررسی خدمات تاکسی فرودگاه و انواع آن بپردازیم. مبحث ورود به فرودگاه و دریافت بلیط و همچنین ورود به گیت های پرواز یکی از مهم ترین مسائل و دغدغه های مسافران می باشد. به دلیل صف های طولانی برای تحویل بار، دریافت بلیط و همین طور ورود به گیت، تمامی مسافران چندین ساعت زودتر به فرودگاه رفته و زمان بسیار زیادی را در آن جا صرف می کنند که در نتیجه منجر به خستگی آن ها خواهد شد. یکی از مواردی که می تواند به صرفه جویی در وقت مسافران و جلوگیری از خستگی آن ها کمک کند، استفاده از خدمات تاکسی فرودگاه از نوع VIP است.


تاکسی فرودگاه از نوع VIP

تاکسی فرودگاه از نوع VIP چه کاری انجام می دهد؟

نکته جالب توجه در رابطه با خدمات تاکسی فرودگاه از نوع VIP، این است که از هدر رفتن وقت مسافران جلوگیری کرده و آن ها را تنها 30 دقیقه پیش از پرواز به فرودگاه خواهد رساند. به عبارت دیگر، مسافران دیگر نیازی ندارند تا مدت زمان زیادی از وقت خود را در فرودگاه سپری کنند، بلکه در این زمان می توانند به استراحت مشغول شوند. مسافرانی که از خدمات تاکسی فرودگاه از نوع VIP استفاده می کنند، مسافران VIP نام خواهند گرفت. این مسافران دارای گیت های مخصوص بوده که به راحتی و سریع می توانند از آن ها عبور نمایند. همچنین نیازی به جدا شدن از خانواده نداشته و می توانند تا پیش از پرواز در کنار آن ها حضور داشته باند. البته باید عنوان کنیم که استفاده از این خدمات مشمول هزینه بوده و با رزواسیون قبلی و پرداخت مبلغ مورد نظر، می توان از این خدمات استفاده کرد. همچنین مسافران VIP می توانند پیش از رسیدن به پرواز در هتل های مخصوص فرودگاه استراحت نمایند. به عنوان مثال هتل های نووتل و آیبیس از جمله هتل هایی هستند که خدمات تاکسی فرودگاه از نوع VIP را در اختیار مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار خواهند داد.

 

 

تاکسی فرودگاه از نوع رویال چه کاری انجام می دهد؟

خدمات تاکسی فرودگاه از نوع رویال با نام رافور نیز شناخته می شود. این تاکسی ها متعلق به شرکت مسافربری رویال می باشند. شرکت مسافربری رویال نیز زیر مجموعه ای از شرکت مسافربری سیر و سفر بوده که خودروهای رویال و لوکسی نظیر تویوتا رافور را در اختیار مسافران قرار خواهد داد. اخیرا حدود 100 دستگاه خودروهای تویوتا رافور در اختیار مسافران فرودگاه قرار گرفته و بسیار مورد استقبال واقع شده است. این مدل تاکسی فرودگاه با داشتن ظرفیت بالا برای حمل مسافر و چمدان، نسبت به تاکسی های معمولی از اهمیت بالاتری برخوردار می باشند.

 

 
تاکسی فرودگاه از نوع رویال

تاکسی فرودگاه از نوع لوکس چه کاری انجام می دهد؟

خدمات تاکسی فرودگاه از نوع لوکس مخصوص فرودگاه بین المللی امام خمینی می باشد. در ابتدای امر، تاکسی های لوکس فرودگاه امام، با نحوه ارائه خدمات به مسافران آشنایی کافی نداشته و در نتیجه با افت کاری مواجه شدند؛ اما پس از مدتی با ارائه خدمات نوینی نظیر وایرلس موجود در خودرو، توانستند جایگاه ویژه ای را در میان مسافران به دست آورند. تعداد دستگاه های موجود در ناوگان تاکسی های لوکس 80 عدد بوده و از خودروهای کمری و هیوندا سوناتا استفاده می شود.

 

نتیجه گیری از آشنایی با خدمات تاکسی فرودگاه

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با خدمات تاکسی فرودگاه و همچنین تاکسی های لوکس، خدمات تاکسی فرودگاه از نوع VIP و رویال آشنا کنیم. هر کدام از تاکسی های فرودگاه جهت ارائه خدمات به گروه های مختلفی از مسافران در نظر گرفته شده و شامل هزینه خواهند بود. بنابراین مسافران باید با توجه به نیازها و شرایط خود، تاکسی مورد نظر را انتخاب نمایند. همچنین مسافران می توانند با مراجعه به سایت های خدمات تاکسی فرودگاه نسبت به رزرو هر کدام از آن ها اقدام نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *