تاکسی کوروش

logo-04

09122300390

بهترین مقاصد سفر در تابستان با تاکسی در بستی

در این مطلب سعی داریم در مورد بهترین مقاصد سفر در تابستان با تاکسی دربستی اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید بسیاری از افراد بیشتر برنامه ریزی های سفر خود را برای این فصل انجام می دهند؛ زیرا که مدارس و دانشگاه ها تعطیل شده و خانواده ها زمان بیشتری برای تفریح و سفر دارند. با وجود گرمای شدید در این فصل در بعضی از مناطق ایران شهرهای بسیار خنک و خوش آب و هوایی وجود دارد که بهترین مکان برای سفرهای تابستانی است. بعضی از این مناطق ممکن است از مکان زندگی شما فاصله ی زیادی داشته باشد. اما می توانید به راحتی به بهترین مقاصد سفر در تابستان با تاکسی دربستی سفر کنید و خاطرات دلنشینی را برای خود و خانوادتان رقم بزنید.

بهترین مقاصد سفر در تابستان با تاکسی در بستی

استفاده از تاکسی دربستی به جای خودروهای شخصی مزایای بسیاری دارد مانند:

  • هزینه کمتر سفر( هزینه بنزین، اصطحلاک ماشین)
  • ایمنی بیشتر
  • خستگی کمتر

تمام این موارد را در کنار بهترین مقاصد سفر در تابستان بگذارید که باعث می شود بهترین سفر تابستانی خود را تجربه کنید. اما بهترین مکان برای سفر در تابستان کجاست؟

تابستان کجا بریم خنک باشد؟

ایران یک کشور چهار فصل است؛ چرا در تمامی فصل ها در گوشه گوشه این کشور آب و هوایی متفاوت وجود دارد. در سرمای زمستان اهوازی ها آب و هوایی گرم را تجربه می کنند و در گرمای تابستان تبریز شهری است با هوایی معتدل و خنک. از همین جهت مناطق خوش آب و هوای بسیاری در کشور وجود دارد که شما می توانید در تابستان به آنجا سفر کنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان داشته باشید. حتی می توانید این لحظات خوش را با رفتن به بهترین مقاصد سفر در تابستان با تاکسی در بستی امتحان کنید. سفری آسان، کم خطر، دلنشین و کم هزینه. سفرهای تابستانی امسال را با تاکسی دربستی امتحان کنید مطمئنا پشیمان نمی شوید.

بهترین شهر های ایران برای سفر در تابستان

افراد بسیاری فصل تابستان را با تمام خصوصیاتش دوست دارند اما عده ای هم این فصل را به خاطر گرمای شدیدش نمی توانند تحمل کنند و برایشان آزار دهنده است. به همین دلیل هم معمولا به دنبال بهترین مقاصد سفر در تابستان با تاکسی دربستی می گردند که هم بتوانند برای مدت کوتاهی  از گرما دور باشند و هم سفری آسان با تاکسی دربستی تا مقصد را تجربه کنند. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی چند شهر از خنک ترین شهر های ایران بپردازیم.

بهترین و خنک ترین شهر های ایران برای سفر در تابستان کجاست؟

ماسوله گیلان

یکی از زیباترین و خنک ترین شهرها در تابستان، ماسوله گیلان است. در فصل تابستان مهمانان زیادی از سراسر کشور به سوی ماسوله می آیند تا چند روزی هوای خنک و دلنشین این شهرستان را نفس بکشند. در سفر به ماسوله از دیدن آبشار لارچشمه غافل نشوید.

آلاشت مازندران از بهترین مقاصد برای سفر در تابستان

آلاشت مازندران

از بهترین مقاصد سفر در تابستان با تاکسی دربستی آلاشت مازندران است. آلاشت مازندران یکی از شهرهایی است که در فصل تابستان بیشترین مهمان را از استان تهران دارد. نزدیکی و مسیری آسان از جمله مواردی است که تهران نشینان را به سوی آلاشت می کشاند. البته جدا از مسیری سر راست؛ آب و هوای معتدل، طبیعتی بی نظیر، دشت هایی سرسبز و داشتن امکانات رفاهی مناسب برای مسافران از دیگر مواردی است که مسافران این منطقه را برای سفر انتخاب می کنند.

کندوان تبریز شهری خنک برای سفر در تابستان

سفر با تاکسی دربستی به کندوان تبریز

یکی از خنک ترین شهرستان های کشور شهرستان تبریز است. این شهرستان تقریبا در بیشتر ماه های تابستان آب و هوایی سرد و خنک دارد. معروف ترین منطقه در این شهرستان روستای کندوان یا همان روستای صخره ای است. روستایی که خانه هایی در دل کوه دارد. این روستا یکی از زیباترین و جذاب ترین روستاهای ایران است به طوری که جزو 3 روستای صخره ای جهان بشمار می رود. وجود رشته کوه های بلند در این منطقه سبب شده است که در تمامی فصول سال از جمله تابستان آب و هوایی بسیار خنک داشته باشد.

شهمیرزاد سمنان دارای آب و هوای خنک و معتدل برای سفر در تابستان

شهمیرزاد سمنان

در دل یکی از گرم ترین استان های ایران شهرستانی خوش آب و هوا به نام شهمیرزاد وجود دارد. این شهرستان آب وهوایی سرد و خشک داشته و یکی از جذاب ترین ییلاقات ایران است. یکی دیگر از بهترین مقاصد سفر در تابستان با تاکسی دربستی همین شهرستان شهمیرزاد است. از تهران تا این منطقه تنها 3 ساعت راه است. میتوانید برای یک آخر هفته یا سفر یک هفته ای به این منطقه سری بزنید. از دیگر مواردی که موجب می شود این شهرستان گردشگران زیادی را پذیرا باشد وجود باغ های آلو و آلوچه است. وجود آب و هوای معتدل و مناسب در این منطقه این شهرستان را به یکی قطب های گردو، آلو، آلبالو و آلوچه تبدیل کرده است. کوروش تاکسی این امکان را فراهم کرده است تا با رزرو تاکسی دربستی تهران سمنان، سفر خود را لذت بخش کنید. پیشنهاد می شود حتما شهمیرزاد را جزو گزینه های سفر تابستانی خود قرار دهید.

شهرکرد از سردترین و خنک ترین شهر ها در تابستان

شیراز از مکان های دیدنی در تابستان

شهر شیراز مهد تمدن و تاریخ ایران است. اگر از علاقه مندان به تاریخ و دیدن مکان های تاریخی هستند، شیراز بهترین گزینه انتخاب شما در سفر است. مکان های دیدنی شیراز بر کسی پوشیده نیست. اما در مقاله سفر به شیراز با تاکسی دربستی به صورت کامل شما را با دیدنی های شیراز آشنا می کنیم.

امروزه اکثر افراد سفر با تاکسی سواری را برای سفر خود انتخاب می کنند. در مجموعه ما امکان رزرو تاکسی دربستی تهران شیراز نیز وجود دارد. شما می توانید از رانندگان مجموعه ما نیز در مورد مکان های دیدنی شیراز بپرسید. همچنین سفر با تاکسی های بین شهری بهترین گزینه است. زیرا که دیگر نیازی به رانندگی طولانی مدت ندارید و همچنین رانندگان امنیت در سفر را برای شما فراهم می کنند. برای آغاز سفرتان نیز نیازی نیست که به ترمینال بیاید و چمدان های خود را در مسیر طی کنید. بلکه تاکسی های ما از هر نقطه ای و از درب منزل شما، سفر شما را آغاز می کنند.

نتیجه گیری مطلب بهترین مقاصد سفر در تابستان

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی از بهترین مقاصد سفر درتابستان با تاکسی دربستی در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم موارد گفته شده برایتان مفید بوده باشد. از اینکه تا انتهای مطلب با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *