تاکسی کوروش

logo-04

09122300390

خدمات CIP فرودگاه امام

همزمان با برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در سال 1391، خدمات CIP فرودگاه امام نیز راه اندازی شد. ساختمان تشریفات CIP از ترمینال اصلی فرودگاهی جداست. به مسافرینی که خدمات CIP را رزرو کرده اند، خدمات ویژه ایی ارائه می شود.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با این خدمات ویژه و جزئیات آن آشنا کنیم. همچنین اطلاعات مفیدی در رابطه با نحوه رزرو خدمات CIP فرودگاه امام، شرایط رزرو، لیست قیمت ها و خدمات ارائه شده در آن می دهیم.

خدمات CIP فرودگاه امام

CIP چیست؟

در رابطه با آشنایی با مفهوم cip باید بگوییم که این کلمه، مخفف Commerical Important Person، به معنای شخص مهم تجاری است. این فرد معمولا مدیر یک شرکت یا شخصیتی با جایگاه تجاری بالاست. منظور از این کلمه، تشریفات خاصی است که در اختیار برخی مسافرین قرار داده می شود. البته این به آن معنا نیست که فقط افراد خاص می توانند از تشریفات CIP استفاده کنند. اگر شخصی شامل قوانین CIP یک فرودگاه شود، می تواند این خدمات را رزرو نماید.

علاوه بر خدمات cip، فرودگاه امام خدمات vip نیز ارائه می دهد. برای اینکه بیشتر با مفهوم خدمات vip و cip آشنا شوید، مقاله زیر را مطالعه کنید.

خدمات CIP فرودگاه برای چه کسانی مناسب است؟

همانطور که اشاره شد، اگر شخصی شامل قوانین CIP فرودگاهی شود، می تواند این تشریفات را رزرو نماید. رزرو خدمات تشریفاتی فرودگاه امام به افراد زیر توصیه می شود:

  1. افرادی که زیاد از هواپیما استفاده می کنند
  2. مدیران و افراد تجاری
  3. ورزشکاران
  4. افراد با شرایط جسمانی خاص
سی ای پی فرودگاه

خدمات cip مناسب افرادی که زیاد از هواپیما استفاده می کنند

شاید تجربه حضور چند ساعته قبل پرواز در فرودگاه، برای بار اول و دوم، جالب باشد. ولی این کار برای کسانی که مسافرت های هوایی زیادی انجام می دهند، بسیار کسل کننده است. استفاده از خدمات CIP فرودگاه امام، زمان منتظر بودن در فرودگاه را بسیار کم می کند. از این رو، تشریفات CIP برای اشخاص کثیرالسفر، بسیار راه گشاست.

خدمات cip مناسب مدیران و افراد تجاری

با توجه به این که هزینه رزرو CIP بالاست، افراد یا شرکت ها با توانایی مالی مناسب می توانند آن را رزرو کنند. گاهی شرکت ها برای سفر های کاری برخی از کارمندان رده بالای خود، یا مهمانانشان، خدمات CIP را برای آن ها رزرو می کنند. مطمئنا اگر شرکتی تشریفات CIP را برای یک نفر رزرو کند، نشان دهنده با اهمیت بودن آن فرد برای شرکت مربوطه است.

استفاده از خدمات CIP فرودگاه امام

کوروش تاکسی مجموعه ای است با انواع ماشین های سواری تویوتا و رنو که می توانید از خدمات آن چه برای فرودگاه و چه برای تاکسی ها بین شهری از آن استفاده کنید. اگر تعداد نفراتتان زیاد است، می توانید از ماشین های ون این مجموعه رزرو داشته باشید.

خدمات cip مخصوص ورزشکاران

شرایط جسمی و روحی تیم های ورزشی، قبل از مسابقات، از اهمیت بالایی برخوردار است. عواملی مانند خستگی سفر، قدرت و تمرکز ورزشکاران را تحلیل می دهد. رزرو خدمات CIP قبل از اعزام ورزشکاران به مسابقات خارجی، می تواند از خستگی سفر بکاهد.

خدمات cip برای افراد با شرایط جسمانی خاص

انتظار زیاد برای افراد دارای معلولیت بسیار آزاردهنده است. این افراد می توانند با رزرو خدمات CIP فرودگاه امام، از امکاناتی مانند ویلچر برخوردار شوند. همچنین با رزرو این تشریفات برای افراد سالمند، می توانید سفر خوشی را برایشان به ارمغان بیاورید.

خدمات CIP برای افراد معلول

تشریفات CIP فرودگاه امام شامل چه خدماتی می شود؟

خدمات CIP فرودگاه امام خمینی شامل تسهیلات عمومی و تسهیلات رزروی می باشد. تسهیلات عمومی، تنها با رزرو کردن خود خدمات تشریفات CIP در اختیار مسافر قرار می گیرد. ولی برای استفاده از تسهیلات دیگر، باید آن ها را علاوه بر خدمات تشریفات CIP نیز رزرو نمود. دانستن این خدمات، به شما کمک می کند تا حقوق مسافری خودتان را در هنگام حضور در سالن تشریفات CIP بدانید.

  • انجام فرایند های فرودگاهی مسافر

تیم CIP فرودگاه، از لحظه ورودتان به سالن CIP، کلیه فرایند های پروازی شما را انجام می دهد. اهمیت این موضوع وقتی مشخص می شود که شما آشنایی و تجربه لازم را با این فرایند ها نداشته باشید. این فرایند ها شامل اخذ کارت پرواز، حمل چمدان، تحویل بار و راهنمایی شما برای سوار شدن به هواپیما یا خودرو تشریفات CIP می شود.

  • امکان پرداخت هزینه های فرودگاهی در سالن CIP

برخی هزینه های پروازی مانند عوارض خروج، باید از طریق دستگاه های پرداخت الکترونیکی یا بانک موجود در سالن CHECK-IN پرداخت شوند. ولی اگر خدمات CIP فرودگاه امام خمینی را رزرو کرده باشید، می توانید در همان سالن تشریفات مبالغ مربوطه را پرداخت کنید. البته هزینه مربوط به اضافه بار را نیز می توانید در این سالن بپردازید.

CIP فرودگاه مهرآباد
  • گیت اختصاصی

وجود گیت های اختصاصی جایگاه CIP باعث تسهیل روند عبور مسافرین شده و زمان منتظر ماندن مسافر را بسیار کم می کند. البته این به معنای چک نشدن بار شما نیست و بار شما به صورت معمول توسط پلیس فرودگاه بررسی می شود.

 

  • سالن پذیرایی مجهز و به روز

سالن CIP فرودگاه امام خمینی، طراحی زیبا و به روزی دارد. ساختمان سه طبقه آن، نمایی روبه برج مراقبت و بخشی از باند فرودگاه دارد. درون سالن، امکاناتی از قبیل رستوران سلف سرویس، نمازخانه، اتاق کودک، اتاق کنفرانس، Gift Shop و اینترنت پر سرعت نامحدود موجود است.

 

  • حمل و نقل با خودرو های مخصوص

مسافران دارای خدمات CIP، بین هواپیما و سالن تشریفات، با خودرو های اختصاصی CIP جابجا می شوند. البته این جابجایی فقط مربوط به داخل فرودگاه است. اگر بخواهید با خودروهای لوکس تا فرودگاه جابجا شوید باید از شرکت های تاکسی فرودگاهی استفاده کنید. شما می توانید از طریق لینک زیر خودرو دلخواهتان را انتخاب و یک سفر بی نظیر را تجربه کنید.

خودرو های اختصاصی CIP فرودگاه امام

علاوه بر تشریفات بالا، خدمات رزروی دیگری نیز موجودند که با هزینه اضافی، امکان دریافت آن ها را نیز خواهید داشت:

  • استفاده از پارکینگ اختصاصی CIP
  • اقامت در سوئیت هایCIP
  • خدمات ویزا
  • دریافت ویلچر
  • استفاده مستقبلین و مشایعین از خدمات CIP
  • خدمات حیوانات خانگی

هزینه خدمات CIP فرودگاه امام خمینی

قیمت خدمات CIP فرودگاه امام خمینی، معمولا تغییر می کند. لذا بهتر است همیشه نرخ خدمات را از شرکت ارائه دهنده و یا مجموعه های مطلع بپرسید. ما به شما پیشنهاد می کنیم تا برای رزرو تاکسی فرودگاه و اطلاع از قیمت ها با لینک داده شده مراجعه کنید.

سوئیت CIP فرودگاه امام

نحوه رزرو CIP فرودگاه امام

اکثر مسافرانی که با هواپیما سفر می کنند، برای جلوگیری از تاخیر و برنامه ریزی بهتر برای رسیدن به ساعت پرواز خود، از تاکسی های فرودگاه استفاده می کنند. رزرو تاکسی فرودگاه از مجموعه تاکسی کوروش، این امکان را به شما می دهد تا خدمات cip را نیز همزمان رزرو کنید.

در این صورت دیگر نگرانی برای پرواز خود و یا مراحل قبل از آن ندارید. برای رزرو خدمات cip فرودگاه امام به لینک زیر مراجعه کنید.

نتیجه گیری از خدمات cip فرودگاه امام

خدمات cip عمدتا توسط افراد و مدیران تجاری و یا ورزشکاران و کاروان آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. البته این بدان معنا نیست که افراد عادی نمی توانند از این خدمات استفاده کنند، اگر جزو افرادی که هستید که می توانید هزینه های cip را پرداخت کنید، استفاده از آن ها بلامانع است.

در ابتدای این مقاله به طور جدی به این موضوع پرداختیم و مفهوم cip را شرح دادیم. در ادامه در رابطه با شرایط و غالب افرادی که از این خدمات استفاده می کنند، صحبت کردیم. ضمنا برای اطلاع از هزینه این خدمات و رزرو تاکسی تا فرودگاه، بهتر است که کوروش تاکسی را انتحاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *