تاکسی کوروش

logo-04

09122300390

مزیت تاکسی فرودگاهی چیست؟

در این مطلب سعی داریم تا به سوال مزیت تاکسی فرودگاهی چیست؟ پاسخ دهیم. در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که مسئله رفت و آمد به فرودگاه از دیرباز تا کنون برای تمامی مسافران بسیار حائز اهمیت بوده است. در حالت معمول، بیشتر فرودگاه ها را در فواصل دور و خارج از شهر احداث می نمایند. در چنین حالتی مسافران باید زودتر از حد موعد از منزل خارج شده تا به راحتی و در زمان مورد نظر به پرواز خود برسند. در چنین حالتی، اگر مسافران با وسایل نقلیه شخصی به فرودگاه بروند ممکن است در ترافیک مانده و نتوانند مسیریابی درستی داشته باشند. به چنین افرادی توصیه می شود که برای خروج یا ورود راحت تر به فرودگاه در زمان مورد نظر از تاکسی فرودگاهی استفاده نمایند. در ادامه این مطلب سعی داریم تا شما را با مزایای استفاده از تاکسی فرودگاهی آشنا کنیم.

مزیت تاکسی فرودگاهی چیست؟

آشنایی با مزایای تاکسی فرودگاهی

در حالت کلی باید این امر را در نظر گرفت که تاکسی های فرودگاهی به صورت 24 ساعته و تمام وقت در اختیار مسافران هستند، در چنین حالتی مسافران بدون معطلی می تواند در مکان مورد نظر حضور پیدا کنند. همچنین در حالت معمول، فرودگاه ها بهترین و لوکس ترین خودروهای مورد نظر خود را برای رفت و آمد مسافران در اختیار افراد قرار خواهند داد. به عنوان مثال، فرودگاه امام خمینی از خودروهایی نظیر تویوتا Rav4، هیوندا Sonata، تویوتا Camry برای به مقصد رساندن مسافران استفاده کرده که در عین رعایت رفاه مسافران، امنیت مسافران را نیز تامین خواهند نمود.

به منظور امنیت و رفاه مشتریان برای تاکسی های فرودگاه، کابین های ساکت و تمیزی در نظر گرفته شده و رنگ سبز و زرد به همراه تابلوهای دارای علائم تاکسی رانی به منظور حفظ امنیت مسافران تعبیه شده است.

رانندگانی که به استخدام شرکت های تاکسی های فرودگاهی در می آیند، کارآزموده بوده و می توانند در کم ترین زمان ممکن و با یک مسیریابی قوی مسافران را به مکان مورد نظر و در زمان مناسب برسانند. البته بهتر است تا مسافران گرامی به منظور استفاده بهینه تر از تاکسی های فرودگاهی در هنگام تماس با شرکت تاکسی رانی فرودگاه اطلاعات کامل و صحیحی از خودرو مد نظرشان، تعداد مسافران و میزان بار، زمان و مشخصات پرواز، نام مسافر یا مسافران و همچنین شماره تماس خود را نیز به آن ها ارائه دهند. به این شکل، خدمات مد نظر مسافر در اختیار وی قرار داده شده و رضایت مسافران از سفر خود افزایش خواهد یافت. از سایر مزایای استفاده از تاکسی های فرودگاهی می توان به مواد زیر اشاره نمود:

  • تامین و تضمین امنیت و بیمه مسافر و سایر سرنشینان
  • دارای قدرت ضمانت برای حفظ اموال و بار مسافر یا مسافران
  • در دسترس بودن به صورت 24 ساعته و همچنین تمام وقت (کمک به جلوگیری از معطل شدن مسافران)
  • استخدام مسافران کارآزموده و آگاه به مسیر مورد نظر مسافر
  • ارائه خدمات به روز و لوکس از جمله خودروهای گران قیمت و همچنین رانندگان حرفه ای
مزایای تاکسی فرودگاهی

البته در کنار بین مزایای تاکسی های فرودگاهی ممکن است به موارد خاصی از جمله هزینه مربوط به اجاره آن ها نیز اشاره شود که این مسئله از جمله معایب این مدل تاکسی ها به شمار می آید. به واسطه خدمات لوکس و حرفه ای که شرکت های تاکسی رانی فرودگاهی در اختیار مسافران قرار می دهند، هزینه در نظر گرفته شده برای اجاره آن ها نسبت به یک تاکسی معمولی بالاتر خواهد بود. همین مسئله ممکن است باعث شود که برخی از مسافران استفاده از تاکسی های معمولی را به نوع فرودگاهی ترجیح دهند.

یکی از عواملی که بر هزینه تاکسی فرودگاهی تاثیر گذار است؛ خدمات cip و vip می باشد. شما بسته به موقعیت سفر خود و در نظرگرفتن برخی هزینه ها می توانید این خدمات را نیز در هنگام رزرو تاکسی، درخواست کنید.

نتیجه مطالعه مطلب مزیت تاکسی فرودگاهی چیست؟

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با مزایای تاکسی های فرودگاهی آشنا نماییم. همان طور که عنوان شد، تاکسی های فرودگاهی به منظور حفظ امنیت و رفاه بیشتر مسافران تعبیه شده اند؛ اما استفاده از آن ها توسط مسافران امری الزامی نبوده و مسافران می توانند در صورت نیاز از سایر انواع تاکسی های داخل شهری استفاده نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *