تاکسی کوروش

logo-04

09122300390

مزیت های سواری دربستی

بسیاری از افراد از مزیت های سواری دربستی در مقایسه با سایر روش های حمل و نقل مطلع هستند. به همین منظور است که این افراد با پرداخت هزینه بیشتر، سواری دربستی را نسبت به سایر وسایل نقلیه ترجیح می دهند. البته این بدان معنا نیست که استفاده از سایر وسایل حمل و نقل نظیر مترو، اتوبوس و غیره فاقد اهمیت می باشد، بلکه وجود مزایای زیادی که سواری های دربستی را متفاوت می کند، تنها دلیل این مسئله خواهد بود. 

شما هم حتما تا به حال از تاکسی دربستی برای رسیدن به مقصد مورد نظر استفاده کرده اید. این مسئله زمانی که وقت کمی برای رسیدن به موقعیت مورد نظر دارید یا حتی خودتان وسیله نقلیه ندارید، بهترین گزینه برای صرفه جویی در زمان است. امروزه از طرق متفاوتی می توان نسبت به اجاره سواری های دربستی اقدام کرد. به عنوان مثال می توان در کنار خیابان یا با مراجعه به شرکت های اجاره سواری دربستی این کار را انجام داد. در ادامه این مطلب سعی داریم تا شما را با مزایای سواری دربستی در مقایسه با سایر روش های حمل و نقل آشنا کنیم.

مزیت های سواری دربستی در مقایسه با سایر روش های حمل و نقل

آشنایی با مزیت های سواری دربستی در مقایسه با سایر روش های حمل و نقل

به منظور آشنایی با مزیت های سواری دربستی در مقایسه با سایر روش های حمل و نقل، بهتر است تا به صورت کامل وسایل نقلیه در دسترس مورد بررسی قرار گرفته و مزایا و معایب هر کدام عنوان شود. در ادامه این مطلب ابتدا به معرفی مزیت های سواری دربستی پرداخته و سپس سایر وسایل حمل و نقل موجود در ایران را معرفی و مقایسه خواهیم کرد.

مزیت های تاکسی دربستی

از جمله مزیت های سواری دربستی می توان به صرفه جویی در وقت اشاره کرد. حالتی را تصور کنید که زمان زیادی برای رسیدن به مقصد مورد نظر ندارید. در چنین شرایطی استفاده از وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس که زمان زیادی را برای توقف در ایستگاه های متفاوت به هدر می دهند، به هیچ عنوان انتخاب عاقلانه ای نخواهد بود.

استفاده از تاکسی سواری می تواند بدون توقف در مسیر و با سرعت بالا شما را به مقصد برساند. از جمله مزایای دیگر در رابطه با سواری دربستی، امکان استفاده از خودروهای متفاوت است. برخی از افراد تمایل دارند تا در طی روز از خوردروهای متفاوتی استفاده کنند؛ اما کمبود بودجه یا مشکلات مالی چنین اجازه ای را به آن ها نمی دهد. استفاده از سواری دربستی امکان سفر درون شهری با خودروهای متنوع ای را فراهم خواهد کرد.

نحوه رزرو تاکسی سواری بین شهری

مجموعه تاکسی کوروش در زمینه خدمات تاکسی بین شهری و فرودگاهی فعالیت دارد. شما می توانید با مراجعه به صفحه درخواست تاکسی، و پر کردن فرم نسبت به رزرو تاکسی خود به مقصد دلخواهتان اقدام کنید. همچنین این مجموعه امکان رزرو را از طریق واتساپ و تلگرام به صورت آنلاین در اختیار شما قرار داده است.

معایب اتوبوس های درون شهری

به منظور بررسی معایب اتوبوس های درون شهری، می توان به وجود انبوهی از جمعیت در داخل آن اشاره کرد. در داخل اتوبوس، بسیاری از افراد نشسته و سایرین به حالت ایستاده قرار دارند که با یک ترمز کوچک، تمامی افراد با شدت به یکدیگر برخورد خواهند کرد. درست است که هزینه رفت و آمد با اتوبوس در مقایسه با نرخ کرایه تاکسی دربستی به ازای هر کیلومتر به صرفه بوده؛ اما توقف اتوبوس در ایستگاه های مختلف، می تواند مدت زمان زیادی طول کشیده و در نتیجه مسافران مجبورند تا زودتر از موعد برای رسیدن به مقصد مورد نظر اقدام نمایند.

استفاده از اتوبوس های درون شهری و معایب آن

معایب استفاده از مترو یا قطار زیرزمینی

از جمله معایب استفاده از مترو یا قطار زیرزمینی، عدم در دسترس بودن آن برای تمام نقاط شهری می باشد. به عبارت دیگر، خطوط مترو تنها برخی از مکان های بسیار پر تردد را پشتیبانی می کنند و برای سایر نقاط شهر و دسترسی به آن ها نمی توان از مترو استفاده کرد.

درست است که مترو نوعی وسیله حمل و نقل سریع السیر بوده و در کسری از زمان مسافران را به ایستگاه مورد نظر خواهد رساند؛ اما ازدحام و شلوغی بیش از اندازه جمعیت به واسطه همین مزایا، ممکن است شرایط نامناسبی را در طول سفر برای سایر مسافران از قبیل گیر کردن بین درب ها، آلوده شدن با انواع میکروب ها و ویروس های تنفسی و غیره ایجاد کند.

استفاده از مترو یا قطار زیرزمینی و معایب آن

معایب استفاده از موتور سیکلت

معایب استفاده از موتور سیکلت بسیار زیاد هستند و به منظور عنوان کردن آن ها می توان به وجود خطرهای بسیار زیاد هنگام رفت و آمد اشاره کرد. موتور سیکلت به واسطه فضای محدودی که اشغال می کند، کمتر در ترافیک های داخل شهری منتظر می ماند؛ اما دو چرخه بودن آن امکان حفظ تعادل را با مشکل مواجه کرده و در نتیجه خطر واژگونی و آسیب دیدن مسافر را افزایش خواهد داد.

رفت و آمد با موتور سیکلت در فصول سرد سال که بارش برف و باران و سردی هوا شدید می شود، برای مسافر وضعیت سختی را ایجاد خواهد کرد. اما در سفر با تاکسی های بین شهری، برای حفظ امنیت مسافر نکاتی در نظر گرفته شده است که شرکت تاکسی رانی و راننده موظف به رعایت آن است.

معایب استفاده از موتورسیکلت در رفت و امد شهری

تاکسی فرودگاه از نوع لوکس چه کاری انجام می دهد؟

خدمات تاکسی فرودگاه از نوع لوکس مخصوص فرودگاه بین المللی امام خمینی می باشد. در ابتدای امر، تاکسی های لوکس فرودگاه امام، با نحوه ارائه خدمات به مسافران آشنایی کافی نداشته و در نتیجه با افت کاری مواجه شدند. اما پس از مدتی با ارائه خدمات نوینی نظیر وایرلس موجود در خودرو، توانستند جایگاه ویژه ای را در میان مسافران به دست آورند.

تعداد دستگاه های موجود در ناوگان تاکسی های لوکس 80 عدد بوده و از خودروهای کمری و هیوندا سوناتا استفاده می شود. اگر قصد سفر با هواپیما را دارید برای سهولت در رفت و آمد از مبدا مورد نظر تا فرودگاه و به موقع رسیدن به زمان پرواز، از تاکسی فرودگاه استفاده کنید.

نتیجه گیری از مزیت های سواری دربستی

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با مزیت های سواری دربستی در مقایسه با سایر روش های حمل و نقل از قبیل اتوبوس های داخل شهری، مترو یا قطار زیر زمینی و همچنین موتور سیکلت آشنا کنیم. در صورتی که شما هم به دنبال راهی آسان و مطمئن برای رسیدن به مقصد هستید، می توانید از سواری دربستی استفاده کنید. توصیه می شود برای داشتن اطمینان بیشتر در طی سفر از سواری دربستی شرکتی استفاده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *