تاکسی کوروش

logo-04

09122300390

هزینه تاکسی های بین شهری

با حساب کردن هزینه رفت و آمد با انواع وسیله حمل و نقل و محاسبه هزینه تاکسی های بین شهری شما هم به این نتیجه خواهید رسید که بهترین گزینه برای سفرهایتان تاکسی های بین شهری خواهد بود.

این روزها به دلایل بسیاری افراد برای سفرهای بین شهری خود ترجیح می دهند از تاکسی بین شهری استفاده کنند. به این صورت که مسافران به طرق متفاوتی از قبیل مراجعه حضوری در ترمینال های مسافربری و تلفنی و یا رزرو اینترنتی، تاکسی دربست می کنند. در تاکسی کوروش به صورت تلفنی و اینترنتی رزرو صورت می گیرد.

دلایل مسافران برای استفاده از این تاکسی ها می تواند راحتی در سفر، رسیدن به مقصد در اسرع وقت، تنها یا خانوادگی سفر کردن بدون وجود افراد دیگر می باشد. در این گونه سفرها بنا به خواست مسافران از تاکسی و ون استفاده می شود.

مسئله ای که در این میان مطرح می شود و از دیدگاه مسافران از اهمیت ویژه ای برخوردار است، هزینه ی تاکسی های دربستی بین شهری و فاکتورهای مربوط با آن است. در این مقاله قصد داریم تا در ارتباط با چگونگی محاسبه هزینه ها و عوامل موثر بر آن مثل مسافت سفر، نوع ماشین، مدت زمان سفر و عوامل دیگر این موارد بیشتر صحبت کنیم.

سفر با تاکسی بین شهری

تعریف تاکسی بین شهری

تعریف تاکسی بین شهری ساده است. تاکسی های برون شهری همانند تاکسی های خطی داخل و خارج شهر هستند، با این تفاوت که به صورت دربستی در اختیار شما هستند و از مبدا سفر شما را آغاز و در مقصد مورد نظر شما به اتمام می رسانند. تاکسی های برون شهری گزینه مناسبی برای افرادی است که می خواهند بدون وقفه و راحت سفر بین شهری داشته باشند. برای تعریف دقیق تر به مقاله تاکسی بین شهری چیست؟ مراجعه کنید.

 اگر شما هم می خواهید سفری بدون دغدغه داشته باشید، می توانید یک تاکسی دربستی رزرو کنید. می توانید به همراه عزیزان و همکاران خود بسته به تعداد نفرات سواری یا ون دربست کنید. می توانید در مسیر هر زمان که می خواهید برای استراحت و صرف غذا توقف داشته باشید.

کوروش تاکسی این امکان را برای شما مسافرین عزیز فراهم کرده است تا به راحتی برای سفر های بین شهری خود تاکسی دربست کنید. با وجود تاکسی های به روز و ایمن و همچنین راننده های زبده و خوش اخلاق، حتی در مسیر هم خاطره خوب و خوشی خواهید داشت. برای رزرو تاکسی دربستنی به هر نقطه ای از ایران از طریق لینک زیر اقدام کنید.

سفر بین شهری با کوروش تاکسی

هزینه تاکسی بین شهری

حساب کردن هزینه های رفت و آمد با تاکسی های بین شهری جز اولین اقداماتی است که هر مسافر قبل از سفر خود انجام می دهد. پس محاسبه هزینه ها و مدیریت مالی در مسافرت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.  قطعا هرچقدر این هزینه کاهش پیدا کند و در عین حال کیفیت، لوکس بودن و ایمنی حفظ شود، رضایت مسافر بیشتر خواهد بود.

مسافران علاوه بر در نظر گرفتن هزینه های رفت و آمدی ، ملاک های دیگری برای سفر خود دارند، از جمله راحتی و ایمنی وسیله نقلیه، لوکس بودن، سرعت و زمان رسیدن به مقصد، تنهایی و یا آرامش در طول مسیر در کنار عزیزان خود، امکان استراحت بین راه، لذت بردن از دیدنی ها و مناطق در طول مسیر سفر. تمامی موارد ذکر شده در تعیین هزینه سفر تاثیر مستقیم دارند.

چک لیست مسافرت

سفر ارزانتر و لوکس با تویوتا و رنو یا هواپیما و قطار

شما برای سفر خود ترجیح می دهید سفری ارزان تر و لوکس تر با رنو یا تویوتا داشته باشید یا با هواپیما و قطار؟ بسیاری از افراد برای انتخاب وسیله نقلیه بین شهری، به دلیل قیمت بسیار زیاد بلیط های هواپیمایی، عمومی بودن و یا طولانی بودن مسیر به سمت مقصد با وسایل حمل و نقل عمومی مثل قطار و اتوبوس و توقف های مکرر بین راه، و دلایلی ازین قبیل، تصمیم به مسافرت با سواری های دربستی می گیرند، تا در حین راحتی و آرامش، سفر به مقرون صرفه تری داشته باشند.

تجربه سفر با تاکسی های بین شهری تویوتا و رنو این امکان را به شما می دهد تا سفری لوکس و خاطره انگیز، به تنهایی یا در کنار عزیزان و یا همکاران خود داشته باشید. در هر نقطه از مسیر توقف کنید، استراحت کنید و یا با راننده برنامه ریزی و زمان بندی خاصی را تعیین کنید.

عضویت در اتحادیه تاکسیرانی

یکی از ویژگی های دیگر قابل توجه تاکسی های برون شهری عضویت در اتحادیه تاکسیرانی می باشد. تاکسی کوروش نیز عضو اتحادیه تاکسیرانی است. یعنی خدمات اراِئه شده کاملا منطبق با قوانین و ضوابط تعیین شده از سوی ایشان هستند. بنابراین سفر شما از نظر امنیت، کیفیت و اقتصادی بودن مخارج رفت و آمد، تضمین شده است.

نحوه محاسبه کرایه تاکسی اینترنتی بین شهری تاکسی کوروش، طبق تعرفه اعلام شده از طرف اتحادیه تاکسیرانی (شهری کشور) محاسبه و همچنین نظارت می گردد. پس خیال مسافرین عزیز از صحت و درستی قیمت ها راحت خواهد بود.

موارد موثر بر نرخ کرایه تاکسی بین شهری

در ارتباط با هزینه تاکسی برون شهری باید درباره موارد موثر بر نرخ کرایه تاکسی بین شهری و نحوه محاسبه آن صحبت کنیم. نرخ کرایه ها به عواملی بستگی دارد که عموما از سوی اتحادیه تاکسیرانی تبیین شده و در اختیار ما قرار داده می شود. قیمت کرایه تاکسی برون شهری بر اساس موارد زیر مشخص خواهد شد:

  1. نوع و مدل ماشین دربستی
  2. شهر مبدا و مقصد
  3. مسافت سفر (به کیلومتر )
  4. مدت زمان مسافرت
  5. میزان و مبلغ بنزین
  6. هزینه بیمه و موارد جانبی خودرو
  7. ترافیک جاده ای و مسیرهای پر تردد

در ادامه مطلب به طور کامل به توضیح موارد ذکر شده می پردازیم.

عوامل موثر بر هزینه تاکسی بین شهری

نوع و مدل ماشین دربستی

در حال حاضر تاکسی برون شهری کوروش با سه نوع ماشین در حال خدمت رسانی به مسافران عزیز است. برای افراد بین 1 تا 4 نفر میتوانید از سواری های تویوتا و رنو رزرو کنید و برای تعداد بیشتر تاکسی کوروش ماشین های ون را در اختیار شما قرار می دهد. این انتخاب شما یکی از موارد تعیین کننده هزینه دربست کردن ماشین است.

شهر مبدا و مقصد تاکسی بین شهری

از دیگر مزایا تاکسی دربستی این است که شما، در هر شهر و مکانی هستید، می توانید به راحتی تاکسی اینترنتی رزرو کنید ، اینکه در کدام شهر هستید و قصد سفر به کدام شهر را دارید عامل دیگری در تعیین نرخ کرایه است. مثلا نرخ کرایه تاکسی برون شهری تبریز متفاوت از سایر شهرها است.

سفر خانوادگی با ون تاکسی بین شهری

تاثیر مسافت بر هزینه تاکسی برون شهری

یکی دیگر از موارد موثر در هزینه تاکسی بین شهری، مسافت سفر شماست. نرخ کرایه تاکسی برون شهری به ازای هر کیلومتر مشخص می شود.

مدت زمان سفر با تاکسی بین شهری

یکی از عوامل که در قیمت کرایه تاکسی های بین شهری تاثیرگذار است،مدت زمان سفر شما ومیزان توقفتان در مسیر می باشد. گاهی به درخواست مسافر توقف ها بیشتر و با مدت زمان طولانی تری خواهد بود. البته توقف کمتر از 5 ساعت در مسیر رایگان است.

هزینه بیمه و موارد جانبی تاکسی های دربستی

برای هر سفر برون شهری طبق قوانین موجود تاکسی کوروش بیمه درنظر گرفته شده تا موجبات اطمینان خاطر مسافرین عزیز ما فراهم شود. اقدامات لازم جهت بیمه کردن ماشین و مسافران قبل از هر سفر انجام می شود، پس حتما 24 ساعت قبل از سفر رزرو خود را نهایی کنید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد.

تاثیر ترافیک جاده ای و مسیر ها بر هزینه تاکسی

بسیاری از مسیر های بین شهر ها و حتی داخل شهر در برخی روزها و ساعات پرتردد و شلوغ هستند. مثلا جاده کرج به تهران یا برعکس در ساعات مربوط به رفت و آمد شاغلین بسیار پرترافیک است. مسیر های مربوط به جاده های شمال کشور در روزهای تعطیل شلوغ هستند. تاکسی های بین شهری قم در تعطیلات نوروز خصوصا در ساعات میانی روز معمولا در ترافیک هستند. بنابراین یکی از مواردی که تعیین هزینه تاکسی های بین شهری بررسی می گردد، ترافیک جاده ای می باشد.

سفر با تاکسی برون شهری

نتیجه گیری از مقاله هزینه تاکسی بین شهری

اگر بخواهیم نتیجه ای از این مطلب را ارائه دهیم، این است که برای امنیت سفر خود و همچنین لذت بردن از مسیر، از تاکسی های بین شهری استفاده کنید. شما از کوروش تاکسی می توانید برای همه نقاط ایران درخواست تاکسی کنید. در این مقاله ما در ابتدا توضیح کوتاهی در مورد ماهیت تاکسی بین شهری دادیم. سپس همراه هم تمامی عواملی که هزینه تاکسی برون شهری تاثیر گذار است را بررسی کردیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *